Obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
V e-shopu Capricci.cz mohou nakupovat zákazníci z ČR.
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující-spotřebitel učiněním závazné objednávky v e-shopu Capricci provozovaný společností Capricci-Moda s.r.o., se sídlem: Rybná 716/24, Praha 1 110 00, IČO 21929092, DIČ CZ21929092, (na tuto adresu prosíme neodesílejte balíčky) potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami pro dodávku zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami a jsou zároveň pro obě strany závazné. Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Kupující je zároveň dostatečně informován před vlastním odesláním objednávky o možnosti seznámit se s obchodními podmínkami a reklamačním řádem.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká momentem doručení se závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti. Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní internetového obchodu Capricci. Prodávající je oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky). Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu včetně obchodních podmínek. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce.
V případě jakéhokoli dotazu nás kontaktujte na e-mail info@capricci.cz
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata ihned. Potvrzení objednávky Vám obratem zašleme e-mailem na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. O průběhu stavu Vaši objednávky i konečném odeslání zásilky budete taktéž informováni e-mailem.
V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Platbu akceptujeme převodem na účet, online kartou.
Číslo našeho účtu: 2314081412/5500 Raiffeisenbank
PROSÍME PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE PŘED ODESLÁNÍM SPRÁVNOST VARIABILNÍHO SYMBOLU!
Platby s objednávkami si náš systém páruje automaticky a to na základě správnosti vyplněných údajů v platebním příkazu. Pokud máte pocit, že jste údaje omylem zadal/a nesprávně, kontaktujte nás na info@capricci.cz a my Vaši platbu ručně na účtu dohledáme.
Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, platba u nás musí být připsaná nejpozději do 3 pracovních dnů.
Pokud částku za objednávku do té doby nepřevedete a nebudeme mít od Vás žádnou informaci o důvodu, bude Vaše objednávka automaticky stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Vaši objednávku se snažíme vyexpedovat max. do 2 pracovních dnů od přijetí platby. V případě, že zboží již nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat (e-mailem nebo telefonicky). V případě, že Vás nebude možné kontaktovat, vyhrazujeme si právo objednávku zrušit.
V případě, že jste zvolili platbu dobírkou, upozorňujeme, že v případě nepřevzetí zásilky si nárokujeme vyžadovat vzniklé náklady na dopravu a balné.
5) VÝMĚNA ZBOŽÍ
Výměny neakceptujeme
6) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
V souladu s § 1829 odst. 1 nového Občanského zákoníku má kupující-spotřebitel právo do 14 dnů od obdržení zboží odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit bez jakékoli sankce.
Zboží musí kupující-spotřebitel odeslat doporučeně na adresu: Darina Schwarzová Pod Harfou 1049/17, Praha 9-Vysočany, PSČ: 190 00.
Kompletní, včetně příslušenství, dárků, apod., bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu s neodtrženými cedulkami (pokud produkt cedulku má) a v limitu 14 dnů.
V žádném případě nelze zboží vracet poštou na dobírku. Jakékoliv takto vrácené zboží nebude prodejce přijímat.
Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu ( oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným ) a označené původní identifikační etiketou zboží pokud jí produkt obsahuje. Také je nutno doložit kartu se štítkem a čárovým kódem, kterou zákazník- spotřebitel obdržel v balíčku a zároveň vyplnit elektronický formulář na našem webu.
V případě, že objednávka byla hrazena Dárkovou kartou: příslušná částka bude vrácena formou vystavení nové dárkové karty.
Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Originální krabice od bot v žádném případě neslouží jako poštovní obal!
Kupující-spotřebitel bere na vědomí, že pokud vrácené zboží bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé anebo nárok na neuznání vratky. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny. Kupující odpovídá za škodu způsobenou při přepravě v důsledku volby nevhodného obalu, prodávající vrátí v takovém případě kupujícímu spotřebiteli kupní cenu poníženou o náhradu škody anebo si vyhrazuje právo vratku nepřijmout. Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s kupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Náklady spojené s vrácením zboží(především poštovné) ponese kupující.
Vrácení zboží na e-shopu lze kompenzovat dvěma způsoby:
• vrácením kupní ceny převodem na bankovní účet do 14 dnů od obdržení vráceného zboží
• zápočtem k následující objednávce (hodnota vracené kupní ceny bude převedena na kredit/voucher, který časově neomezujeme)
7) STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze v e-shopu Capricci.cz bezplatně stornovat nejpozději do 24 hodin od objednání, ale pouze v případě, že objednávka nebyla ještě vyexpedována (platí hlavně u dobírek).
8) MOŽNOST "Jednoduchého vrácení zboží" během lhůty pro odstoupení
- Základní ustanovení: Kupující si společně se zbožím může zakoupit samostatnou doplňkovou placenou službu spočívající v tom, že Kupující, který se rozhodne zboží během lhůty pro odstoupení vrátit, má možnost přinést zabalené zboží a doklad prokazující koupi zboží a služby na kteroukoli pobočku smluvního partnera Prodávajícího (dále jen „služba“). Smluvními stranami tohoto vztahu jsou Prodávající jako poskytovatel služby a Kupující jako objednatel služby, přičemž podmínky dle tohoto článku VII. se uplatní na veškeré transakce týkající se této služby. Tato služba řeší pouze přepravu. Ostatní záležitosti jako vrácení kupní ceny či reklamace se řeší samostatně podle příslušných (jiných) ustanovení těchto obchodních podmínek.
- Smlouva o poskytování služby je uzavřena tehdy, když Kupující spolu s objednávkou zboží, nabízených Prodávajícím, potvrdí v tzv. košíku i službu a Prodávající mu vystaví fakturu, a Kupující ji zaplatí.
- Popis služby: Prodávající zaručuje Kupujícímu, že mu umožní pohodlnější vrácení (přepravu) zboží bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, a to za podmínek uvedených níže, pokud o toto vrácení objednatel požádá, tj. využije službu, ve lhůtě stanovené níže. Tato služba je nepřenosná (může ji zakoupit pouze Kupující), vztahuje se pouze na zboží v rámci objednávky, ke které byla tato služba zakoupena a lze ji využít pouze jednou.
- Podmínky využití služby: Prodávající je povinen poskytnout službu, tedy poskytnout Kupujícímu možnost pohodlnějšího vrácení (přepravu) zakoupeného zboží bez udání důvodu ve lhůtě viz níže, pouze pokud:
- Kupující objedná službu v termínu, kdy je tato služba nabízena, nejpozději však při koupi zboží, jehož se služba týká;
- Kupující uhradí službu řádně a včas;
- Kupující neodstoupí od smlouvy na koupi zboží, jehož se služba týká, před uplatněním služby;
- Kupující uplatní službu nejpozději 14. den od převzetí zboží, které je součástí objednávky, na kterou se služba vztahuje osobně na jedné z poboček poskytovatele, příp. poboček jeho smluvních partnerů, jako Zásilkovna.cz, v rámci řádné otevírací doby;
- Kupující nijak nepoškodí identifikační štítky výrobku, jehož se služba týká, ani jinak neoprávněně (mj. v rozporu s pravidly řádného používání výrobku stanovené jeho výrobcem) nebude s výrobkem manipulovat;
- Kupující prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu;
- Výrobky určené k péči o tělo nebo k hygieně musí být nepoužité s neporušeným obalem.
- Vrácení ceny služby: V případě, že je Kupujícím spotřebitel, má právo od smlouvy na poskytování služby odstoupit ve smyslu § 1829 občanského zákoníku, avšak v takovém případě musí vydat i veškeré bezdůvodné obohacení zpět Prodávajícímu nejpozději v okamžiku odstoupení.
9) REKLAMAČNÍ ŘÁD A ZÁRUKA
Za zboží poškozené při přepravě nenese e-shop Capricci žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Pokud při převzetí zjistíte poškozený obal či jinou známku poškození zásilky, požadujte od doručovatele sepsání reklamačního protokolu o poškození zásilky. Poškozenou zásilku kupující nemusí převzít. Tento důvod je nutné uvést v reklamačním protokolu. Veškeré zboží nabízené v našem internetovém obchodě www.capricci.cz prochází kontrolou. Případné reklamace na zakoupené zboží v našem internetovém obchodě vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím spotřebitelem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Reklamační řád se vztahuje na reklamace vad zboží, které je v záruční době nebo se jedná o rozpor s kupní smlouvou. V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace zaniká nárok kupujícímu na jakoukoliv náhradu nákladů souvisejících s vyřízením reklamace.
Prosíme také o kontrolu produktů neprodleně po převzetí zásilky. Na pozdější reklamace (pokud se nejedná o výrobní vadu) nebude brán ohled.
Záruka se nevztahuje na:
• vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
• nesprávným použitím - mechanickým poškozením
• nesprávným skladováním
• nesprávnou údržbou a čištěním
Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba.
Postup při reklamaci:
• informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně, či formulářem
• reklamované zboží zašlete doporučenou zásilkou na adresu Darina Schwarzová, Pod Harfou 1049/17, Praha, 19000
• k reklamovanému zboží přiložte kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě – fakturu, která také slouží jako záruční list a přiložte vyplněný formulář pro reklamaci, který nalezete ke stažení níže
Vaše reklamace bude provedena v souladu se zákonem. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší společností. V případě delších reklamací Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou opět v délce 24 měsíců.
Podle charakteru vady má kupující - spotřebitel při uplatnění záruky následující práva:
• jedná-li se o vadu odstranitelnou - právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží - právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakované a bránící řádnému užívání zboží - právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
• jedná-li se o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy
Prodávající si vyhrazuje právo ukončit obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou. V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího, buď výměnou věci nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč.zák. a č. 513/1991 Sb., Obch.zák., ve znění pozdějších ustanovení.
Formulář pro reklamaci
10) DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící tento internetový obchod jako je grafické zpracování včetně fotografií nabízeného zboží a popisy zboží jsou chráněny autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy, programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
11)V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 15 120 00 Praha 2 Email: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Do EET nespadá platba převodem na účet a platba kartou online.
- Při uplatňování práv z vadného plnění (reklamace) u zboží v rámci této Akce se postupuje podle platné právní úpravy obsažené zejména v zákoně č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, v zákoně č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, a podle platného reklamačního řádu Společnosti.
- Při odstoupení Zákazníka od smlouvy bude Zákazníkovi vrácena kupní cena a odstoupení od kupní smlouvy Zákazníkem se vždy realizuje na set všech produktů zakoupených v rámci Nákupu.
- Slevy a jiné výhody v rámci této Akce nelze kombinovat s jakýmikoliv jinými slevami, jinými prodejními akcemi.
- Orgánem oprávněným k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů vzniklých v souvislosti s účastí Zákazníka, který je fyzickou osobou – spotřebitelem, v této Akci je Česká obchodní inspekce, na jejíchž webových stránkách (coi.cz) Zákazník nalezne mimo jiné údaje o způsobu a podmínkách mimosoudních řešení sporů, když toto řízení může být zahájeno pouze na základě návrhu Zákazníka a poté, když se mu nepodaří spor vyřešit přímo se Společností. Formulář návrhu na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelského sporu je dostupný na internetových stránkách České obchodní inspekce.
- Zákazník, který je fyzickou osobou – spotřebitelem, má dále právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Postup mimosoudního řešení sporu není mediací podle zák. č. 202/2012 Sb., o mediaci, ani rozhodčím řízením podle zák. č. 216/1994 Sb., o rozhodčím řízení a výkonu rozhodčích nálezů, ve znění pozdějších předpisů, a jeho využitím není dotčeno oprávnění Zákazníka obrátit se se svým nárokem na Českou obchodní inspekci či na soud.